Powered By Blogger

miercuri, 6 noiembrie 2013

DRUMUL SPRE FINAL...

                Mereu cand esti fericit , nu poti sa te opresti sa gandesti cat de frumos este sentimentul pe care il traiesti,uiti sa evaluezi fiecare ganduletz in parte, fiecare bataie a inimii, pentru ca atunci simti ca traiesti cu adevarat.Dar atunci cand esti trist in cap iti apar fiecare emotie pe care o resimti, fara control asupra ta si a trecutului , pentru ca atunci gandul tau este numai la cat de nefericit esti... Incearca de fiecare data cand esti plin de viata si fericit sa analizezi situatia la rece si sa reusesti intr-un final sa-ti controlezi emotiile si atunci singurul rezultat la care o sa ajungi este ca nu o sa mai fi atat de fericit.Nu am inteles niciodata care este sensul fericirii, atunci cand o presam si in final realizam ca doar am sufocat-o cu ganduri negative.
                Non stop ne luptam cu intunericul ce ne pune catuse , dar degeaba...nu-l poti invinge de unul singur.Singur ... da... asa am fost mereu.Traiesc in teama si in cele mai negre ganduri asternute pe un blog in speranta ca ma descarc voua... cititorilor... in voi vad evadarea ... in voi am speranta ca ma eliberez de stres.Imi este greu ...dar din nou ma simt intre patru pereti goi , singur , parasit si insangerat de lacrimi ce-mi sufoca sufletul.
                












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu