Powered By Blogger

joi, 10 ianuarie 2013

AER SCHIMBATOR...

            Merg pe premiza ca pot face o legatura cu trecutul, cu acel impunator trecut pe care de cele mai multe ori am incercat sa-l dau uitarii, sa-l pun in mintea mea , intr-un colt , ca o amintire ce nu trebuie sa existe.Numai ca mi-am dat seama ca acel trecut mi-a oferit intelepciunea sa-mi aleg cel mai bun drum in viata, sa stiu sa nu mai comit de nenumarate ori aceleasi greseli, sa fiu ca altadata, dar foarte diferit, spun asta deoarece adevarul este ca intotdeauna mi-am dorit sa revin la fericirea de atunci , doar ca aceea nu era chiar fericire...

            Acum am descoperit ce inseamna fericirea, Acum realizez cu stupoare ca acea iubire de atunci , era doar un miraj al varstei fragede si a unui romantism exacerbat , dar totusi...unde raman planurile si visele de fericire???
            Pe atunci nu stiam rautatea celor din jur , nu stiam slabiciunile, vanitatea omului si daca le stiam nu ma afectau ... eram prea visator si nepasator, habar nu aveam ce inseamna fericirea si implinirea unei imbratisari , a unui zambet pe chipul persoanei pe care o iubeam.Acum stiu si , desi greselile din trecutul meu ma macina zi de zi si nu vor sa-mi dea pace, simt fericire si implinire langa persoana ce-mi ofera oxigen sa traiesc de fiecare data cand o zaresc.Simt fericirea zilei cand stiu ca ea este langa mine chiar si pentru putin, iar pasii pe care ii facem impreuna , raman impietriti in prezent si ne construiesc viitorul.Da , recunosc ca-mi este frica de pasi gresiti si de planuri , dar asta pentru ca nu vreau sa daram tot ce-am construit din iubire!
            Ma topesc cand te vad , imi sta inima in loc , vrea sa o asculte doar pe a ta cum bate langa pieptul meu, imi tot spune ca nu s-ar satura , ca tot ar mai vrea , ca s-ar hranii din dragostea ta si ar trai asa pana n-ar mai avea suflu.Stiu ca sunt dificil , nu-mi este greu sa recunosc ca sunt printre cei mai dificili , dar pun suflet unde-mi pun cortul si odata ridicat , te iau cu mine-n el si te protejez pana mor.De aceea sunt gelos , incerc sa te protejez de privirile inflamanzite ale animalelor ce-si urmaresc urmatoarea victima ce trebuie devorata fara pasiune , doar din placerea... Sunt fericit ca esti a mea , nu vreau sa te pierd , nu vreau sa te scot din minte , nu o sa permit asta...  Ne-am certat, ne-am impacat ... acum sunt fericit!Sunt langa tine si nimic nu ma face sa ma simt mai bine... Azi mi-am cumparat un inger , el o sa-mi stearga lacrimile trecutului si clipe de tristete... Acum e momentul sa impachetez intr-o cuttie veche , uitata de lume , miile de moemnte cand am fost doar un om ... Dar, hei... si ingerii au fost odata oameni...

                                                            Drag de tine...

                                                 Apari in vis si pretutindeni iubire,
                                                 Iar eu simt ca traiesc o amintire.
                                                 Aici e negru scris pe un alb decor
                                                 Si iar simt al tau parfum ametior.

                                                 Te simt in mine ca un fior...
                                                  Imi plangea inima de al tau dor.
                                                  Din nou in mine fluturii se zbat
                                                  Si iar sarutul nostru a lacrimat.

                                                   De parca te-as cunoaste de'o viata   

                                                   Zambetul tau e cel de zeita,
                                                   Iar mirosul tau de balsam de vise
                                                   Imi tot tine usile deschise.

                                                    Esti inger si te iubesc

                                                    Fara tine nu traiesc
                                                    Si stelele te vor
                                                    Fara tine mor...








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu