Powered By Blogger

marți, 1 ianuarie 2013

UN NOU AN...

                 Viata este o cursa intre tine si suferinta ... care este mai rapid ...castiga .In viata chiar se intampla sa iubesti si atunci sa fi ranit... iti castigi viata inapoi si vrei sa o iei de la capat, dar amintirile sunt acolo sa-ti spuna ca iubirea este cel mai minunat lucru ce te poate condamna la suferinta.
                 Nu am cum sa mai adaug ceva la tot ce a fost frumos ... s-au derulat atatea imagini mirifice intr-o perioada asa de scurta incat acum sunt plin de culoare, sunt acel lucru ce din cenusa s-a facut om ... Acum , fata de tine sunt pe alt drum , dar am amintiri ce le derulez in minte cand vreau sa fac lumina in plina noapte.Nici nu stii de cate ori am chemat vantul ... da , ai auzit bine , am chemat vantul sa te poata atinge cand stiam ca eu nu pot.De cate ori ai simtit o adiere ce incerca parca sa te atinga pe obraji ?Eu eram ... eu o sa fiu si pe viitor ... el o sa apara mereu sa-ti reaminteasca ca nimeni nu o sa te iubeasca cum am facut-o eu.  Acum sunt fericit, cel mai fericit ... sunt unul din cei mai fericiti oameni de pe pamant.Adevarul este ca uitasem cum este sa traiesti din propriile tale principii , sa nu-ti pese de lumea din jur si singurul lucru pe care trebuie sa-l porti in suflet este persoana care stie sa fie langa tine seara de seara si sa-ti spuna "noapte buna"... 
                 Este prima zi din 2013 si nu vreau sa incep prin nesfarsitele mele suferinte... sunt destul de optimist in ceea ce o sa aduca anul asta.Chiar daca cifra 13 reprezinta printre superstitii un numar cu ghinion , sunt sigur ca mai prost decat 2012 nu poate fi ... cel putin din punctul meu de vedere.Am discutat cu multa lume din peisajul meu cotidian si dezamagirile privind 2012 au curs parca fara incetare.Acum ca am pasit in noul an ma simt mai sigur pe mine ... mult mai fericit si mai puternic.Mereu am incercat sa torn pe blog rauri neincetate, pline de tristete si dezamagire, am scris mereu cu lacrimi in ochi , am scris ca si cum era ultima data cand o puteam face... Nu vreau sa schimb nimic ... am sa raman acelasi EU... intr-o lume plina de VOI... am sa zambesc cand viata o sa-mi puna piedica , am sa ma ridic si am sa alerg pentru a redobandii timpul pierdut.Criticati-ma , aveti acest drept ,eu nu critic pe cel ce ma critica, glasul meu se trezeste doar cand cineva greseste.

                 Am sa scriu si o poezie ... sa incepeti anul cu bucurie ! UN AN NOU FERICIT!


                                            Vis pierdut...

                    Sunt om cu fata trista si tu un inger zambitor,

                    Fa-ma fericit ca sunt prin viata calator
                    Si am amintiri multe zidite in sufletul meu
                    Si o inima cusuta de dezamagire ce o port mereu.

                    Am 27 de primaveri petrecute in intuneric
                    Mereu visand sa ucid gandul singuratic,
                    Sunt trist iar si simt ca nu pot invinge,
                    Ma simt un copil ce plange cand inima-i frige.

                    Scot la vanzare clipe trecute pentru cei ce vor,
                    Mai adaug o pereche de aripi ale ingerului meu pazitor,
                    Pentru ca am calcat de atatea ori in viata stramb,
                    Incat si cerul de deasupra mea s-a tranformat in plumb.

                    Pana in departare vreau sa ajung...sa ating un nor,
                    Deschid ochii orbului EU, las sa cada lacrimi de dor,
                    Este a mea viata muta traita in nestire,
                    Am mainile legate traiesc o amintire...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu