Powered By Blogger

joi, 13 decembrie 2012

SACUL VIETII....


           Concluzia mea este ca : Nu poti fi fericit pe fericirea altuia ... ! Viata iti ofera un sac plin cu rele si bune ... trebuie sa scormonesti in el mereu si sa alegi ce ti se potriveste ... dar de cele mai multe ori persoanele din jurul tau iti mai arunca cate un lucru nefolositor vietii lor ... iar tu trebuie sa gasesti calea de a scapa de el.Influentele exterioare sunt de cele mai multe ori cele mai dificile lucruri cu care te confrunti ... ele nu fac parte din mediul tau si din ritmul in care traiesti.
           Am o siringa cu drogul baiatului perfect ce-l injectam pentru a nu aduce tristete in jurul meu... l-am folosit mereu cand a inceput cate ceva ce-mi aducea zambetul pe fata!Acum ma uit la acea siringa ca a ramas prafuita intr-un colt al camerei , neatinsa , goala ...doar o amintire!Acum aduc multe lacrimi celor din jur, acum fericirea lor e hrana bestiei din mine!

           Timpul se scurge si chipul de baiat fin se transforma intr-un craniu lipsit de viata.Am torturat fericirea si am facut-o sclava mea in toti acesti ani ... m-am indopat permanent cu increderea voastra in mine si am dezamagit.Am dezamagit pe cei ce-mi ofereau aripi sa zbor... pe cei care-mi ofereau in dar soarele in fiecare dimineata.Am dezamagit parintii , bunicii ,iubite,prieteni si frati,,,pe toti... Si acum ce-mi ramane sa mai spun?Imi lipesc degetul aratator usor de buze... shhh ... soptesc "imi pare rau,atat va spun" si pamant usor pe mormant imi pun...

Un comentariu:

  1. nu ma satur sa citesc ...iar si iar... mereu vi cu ceva nou, de unde iti ies toate aceste cuvinte, nu stiu! dar stiu ca abia astept sa te gasesc din nou si data viitoare pe acelasi fotoliu, scriind }{

    RăspundețiȘtergere