Powered By Blogger

duminică, 9 decembrie 2012

Timpul Calculat De ...TU...

              Timpul ... timpul trece si defectele lui sunt oglindite in destine prea dificile pentru a le face fata... Ingerul ocrotitor fuge speriat din ce in ce mai mult de deciziile imorale pe care noi oamenii suntem atat de impertinenti sa le luam zi de zi!Visul nostru nu mai este limpede ... el devine doar dorinta de a evada din cosmarul actual in care suntem ingropati de vi.Parca nici noi ,oamenii , nu mai suntem oameni ... suntem doar niste animale de prada ce isi asteapta urmatorul ospat cu un suras ironic si cu o pofta nebuna de a chinui victima un timp lung pana aceasta nu mai are suflu.Realizez ca toata aceasta schema face parte din capitolul vietii numit: PLACERI de MOMENT .
              Oricum as vrea sa-ti dedic asta postare TIE ... ca un ultim regret de clipe trecute.
              Pun in balanta daca as mai avea sau daca as fi avut timp.Daca as avea timp sau daca as fi avut , patima mea ar fi sarut de adio ce lasa pe obraz lacrima de dor sa curga, usor in semn de regret.Daca as avea timp sau daca as fi avut, nu as fi lasat sa moara nici un sunet plin de dor si nici momentul din plina noapte cand trupul tau era unit de al meu , iar buzele mele se lipeau de fruntea ta in semn de "te iubesc , o sa te ocrotesc".Daca as avea timp sau daca as fi avut,te-as fi privit fix in ochii tai tulburi si caprui,indelung,fara sa clipesc macar pentru 5 secunde.Daca as avea timp sau daca as fi avut, nu te-as fi lasat sa schimbi lenjeria patului in care dorm si nu ti-as fi dat crezare minciunilor tale.Daca as avea timp sau daca as fi avut, as fi fost un om mai bun sau as fi vrut.Daca as avea timp sau daca as fi avut, niciun esec nu ar fi acum in viata mea, dar ce farmec are intreaga aglomerare din mine daca nu am pentru ce sa plang, daca nu sufar ca apoi sa ma pot bucura pe deplin de tot ceea ce ma inconjoara?

              NU fi trista, ma bucur ca nu am avut timp si-am fost Tu pentru ultima oara... iar EU voi aparea in mintea Ta oricand vei crede ca te-ai intalnit cu fericirea!Dar te rog nu ma compara... EU am fost si voi ramane unic in viata TA!

3 comentarii:

  1. Felicitari! Te-a inspirat foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este...m-a inspirat mult.... chiar mi-a schimbat viata total si ii multumesc din suflet...

      Ștergere
  2. Cu siguranta si ea iti multumeste chiar si numai pentru o scurta trecere prin viata ei. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si liniste in suflet!

    RăspundețiȘtergere