Powered By Blogger

joi, 27 septembrie 2012

Dezamagirea Compatibila cu Alegerea ...

             Gem mut printre silabe triste cuvinte ce sper sa-mi aduca din nou incredere in mine... Sunt plictisit de dragoste si de ritualul ei de insangerare necontenit!Sorb din lacrima ce-mi da de veste ca rana s-a deschis iar... si iar ...si ...iar!Incerc sa fiu Om... ca tot omul , dar parca trecerea la aces nivel e mult prea dificila...
             Totul e frumos cand esti indiferent , dar eu nu pot, nu pot sa-mi inchid ochii si sa cred ca e soare,nu pot sa ma prefac comediant intr-o drama!Nasc si ma renasc continuu si innot necontenit sa ajung la liman ...
             E o lupta cu mine insumi ... imi asum greselile si BARBATUL DIN MINE PLANGE... sufletu'mi este in genunghi , sunt zile in care nu mai sunt eu, zile in care oamenii m-au dezamgit atat de tare incat nu stiu cum sa trec peste.Parca sunt dependent de tristete... desi vreau doar afectiune si iubire(asa imi tot spune cumnata mea scumpa si draga DANA)!
            Ma umileste timpul cand stiu ca trece asa repede pe langa mine ... as vrea sa il dau innapoi si sa fiu ce-am fost odata!Sa nu stiu ce inseamna maturizarea si sa nu aflu niciodata ce inseamna sa ma simt ca o smoala topita pe asfaltul incins de dezamagire!

            Gresesc cand stiu ca pun la suflet totate clipele urate... cand exista atatea bune pe care trebuie sa le vizionez mai des...iar ...si iar...si... iar... ! Trebuie sa invat sa iau alegerile bune in viata!Chiar daca cu trecerea timpului, dezamagirile ne fac sa iubim din ce in ce mai putin, incerc sa raman optimist, zambitor, plina de viata si cu inima neatinsa de durere. Aceasta este cea mai buna alegere!Voi ce credeti ?

Un comentariu:

  1. Sunt un anonim aici, si comentez ca atare... Am citit atent scrierea de mai sus, mi-a inspirat doar un tanar trist, care vrea sa fie fericit insa nu a descoperit cum...
    Formula Fericirii pentru mine este, "sa nu cauti intotdeauna in a avea dreptate". Iar un sfat neinsemnant este " obtineti ce vreti, dar iubiti ce aveti!"
    Sunt niste cuvinte de la un om care nu-l conoaste "lumea", dar care isi permite sa spuna o vorba buna...

    RăspundețiȘtergere