Powered By Blogger

joi, 27 septembrie 2012

GAND PE...GAND

           Am reusit sa invat in sfarsit ca viata nu este nici roz... nici neagra. Habar nu am daca vietii ii e dat sa existe intr-o culoare. Nu reusesc sa mai vad viata asta ca pe un tablou ce asteapta sa fie pictat, ci ca pe un drum care-i combinat deseori cu un camp de lupta...Fiecare zi din viata e o lupta...Este o lupta sa stii sa iei decizii corecte...e o lupta sa fi OM...nu trup cu viata,care trece prin viata... ci OM...
           Azi simt ca nu mai scrie Luky ,copilul rasfatat,ci Lucian,tanarul ce vrea si se pregateste sa devina barbat intelept, capabil sa fie un ajutor potrivit si sa fie tare,orice s-ar intampla!
           Azi imi este clar scopul in viata!Imi este in sfarsit clar ce vreau sa devin!Vreau sa fiu Simplu cu tente usoare de Sofisticat ,sa zambesc la greu ,stiind ca totul are o rezolvare!Lupt sa devin acel Barbat ce nu se teme de ...LUPTA! Barbatul ce sta cu capul ridicat calm orice ar aparea in drumul lui , calculat ,cu zambetul pe buze si cu incredere deplina in inima ca mi-e dat sa castig numai acele lupte ce trebuie castigate!
           Sunt puternic... de-atatea ori m-ai ridicat si m-ai tinut strans... MAMA ...sa stii ca nu am cazut nici macar odata... ci doar m-am oprit ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu