Powered By Blogger

luni, 1 octombrie 2012

Alege gunoiu preferat...

 

         Oare respiri din aerul cerului sau stai si cauti in gunoaiele lumii?…

Cu aceasta intrebare ar trebui sa inceapa discutia jignitoare pe care o sa incerc s-o dezbat acum!Cum sa rezist sa tac cand te privesc in groapa de gunoi a lumii ,cautand necontenit , umilit de timp , mizerabil , flamand si insetat!?Cu toii vrem mai mult si mai mult zi de zi si parca limitele noastre nu mai exista!Ne lovim de rau la fiecare pas si... desi insangerati plecam capul si plecam la drum ca si cum nimic nu s-a intamplat!Suntem indiferenti ... parca am ajuns imuni la durere...parca a inceput sa ne placa sa fim infranti de tristete , dezamagire si rautate! 

 

         Lupta pe care o purtam este doar cea din vis ... !Eu pentru visele mele lupt pana la stele. Cand imi doresc ceva nimic nu ma poate opri pana nu-mi realizez dorintele.Tu mai crezi in stele ?Tu mai crezi ca fiecare avem steaua noastra?Profitam de modernism si de incapacitatea lui de a  calcula viitorul ... toti traim clipa in exces... toti avem sentimentul ca o pata de sange varsata in prezent se v-a curata singura odata cu trecerea timpului !Ne mintim cu nonsalanta cand adeptul credintzei ar trebui sa stea nemiscat in fata raului baricadand orice sansa de supunere!Nu suntem Sclavii nimanui ... NU... ne nastem liberi ... liberi trebuie sa traim ... !Mi-as dorii sa-mi pun inima in palma dreapta si sa o izbesc tare ... cat pot de tare intr-o piatra pana se crapa si sa stiu ca suferinta s-a transformat intr-o clipa in mii de bucati raspandite in jurul meu !Toti avem dreptul sa alegem ... sa facem diferenta ... noi suntem cei care ne baricadam viata pe taramul inchisorii!Noi putem fi fericiti cand nu ne lasam purtati de tristete si dezamagire!Noi scriem pagina de azi ... si cea de maine a romanului intitulat ..."VIATA MEA"... 

 

          Daca raul isi face aparitia pe langa noi ... fiti siguri ca doar mintea noastra l-a adus ... noi provocam magnetismul ... noi ni-l dorim atat de tare cand dispare... Mintea noastra poate face miracole ... poate aduce soarele langa luna in plina noapte ... imaginatia noastra nu are limite ... nu ar trebui sa aibe!Ne vaitam in zadar cand ajungem la capatul rabdarilor ... tipam dupa ajutor lipsiti de puteri ... ca sufletul unui copil ce plange cand inima-i lipsa de sange!Respiram ... asta ne bucura... asta ne face sa zambim la sfarsitul fiecarei zi ... pentru asta ne taram zi de zi ... pentru AER!

 

 

 

 

2 comentarii:

  1. Secretul unei vieţi pline e să trăieşti periculos.
    Fericirea nu poate fi cumparata cu bani si dragostea nu poate fi dobandita cu forta.
    De obicei, pe cât e de mare
    frumuseţea cuiva, pe atât e şi prostia sa.
    Daca vrei ca ceva sa fie spus, cere-i uni barbat acest lucru si-l va spune; daca vrei ca un lucru sa fie facut, cere-i unei femei si acesta va fi facut!”
    Nicio femeie nu e frumoasa sau urata pana nu ajungi s-o cunosti.”
    Cand simti ca viata nu are niciun rost, gandeste-te la cei care mai au doar o zi de trait
    Viseaza ca si cum ai trai vesnic…traieste ca si cum ai muri maine…
    Viaţa e prea scurtă ca să pierzi timpul urând pe cineva.

    Iartă oricui,orice.

    Nu e treaba ta ce gândesc alţii despre tine...

    Timpul vindecă aproape orice.

    Dă-i timpului timp.

    Nu te lua prea în serios. Nimeni altul nu o face.

    Crede în minuni.

    Dumnezeu te iubeşte pentru că el este ceea ce este, nu pentru ceva ce ai făcut sau n-ai făcut.

    Viaţa nu e dreaptă, dar tot este bună.

    Când ai îndoieli, fă doar un pas mic înainte.

    Serviciul tău n-o să te îngrijească atunci când eşti bolnav. Dar prietenii şi părinţii – da. Ţine legătura!

    Nu trebuie să ai ultimul cuvânt în orice discuţie. Învaţă să nu fii de acord...

    RăspundețiȘtergere
  2. După ce am văzut o postare pe internet a lui Jenna din SUA care spunea cum a fost ajutată de Dr. DAWN, am decis să-l contactez pentru ajutor pentru că nu aveam de ales, tot ce îmi doream era să-mi recuperez iubitul și fericirea. Spre cea mai mare surpriză a mea iubitul meu a venit acasă în genunchi că ar trebui să găsesc un loc în inima mea să-l iert, am fost cu adevărat uimit și șocat când iubitul meu a îngenuncheat cerșind iertare și să-l accept înapoi. Sunt foarte lipsit de expresii și nu știu cât de mult să vă transmit aprecierea mea Dr. DAWN. Ești un Dumnezeu trimis să restaureze o relație ruptă, iar acum sunt o femeie veselă. datele lui de contact sunt Whatsapp +2349046229159 dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere